|
|||||
Knjiga Jaz SemPredgovorVsebina knjige, ki jo berete, je nastala leta 1930 v ZDA kot kanalizirano sporočilo Saint Germaina človeštvu, nekaterim poznanega kot Velikega Posvečenca, Vnebovzetega Mojstra, Alkimista, Poveljnika Vitezov okrogle mize, ustanovitelja Čuvarjev Bratstva Vijoličnega plamena in nenazadnje grofa, o katerem je največ napisanega. V ravnokar omenjeni "preobleki" je bil pomembna osebnost francoskega dvora. Živel naj bi v 17. stoletju, v letih od 1712 do 1784. Vsekakor skrivnostno bitje, katerega poslanstvo so nekateri poznavalci ezoterike ali določenih duhovnih tokov označili kot navdihovalca in poučevalca Božjega Prava ali Postave, ki nam pomaga na poti razpiranja individualne in kolektivne zavesti, omogoča prepoznavanje našega bistva kot duhovnega bitja, razumevanje našega Izvora, zavedanje potrebe po prehojeni poti k duhovnim ciljem in nudi podporo v procesih vrnitve domov v Enost, Očetovo Hišo. Po mnenju Rudolfa Steinerja naj bi bil grof Saint Germain zadnja poznana utelesitev v zemeljske pogoje življenja Christiana Rosenkreutza, ki je zbiral duhovno dediščino Vitezov Templjarjev, katerih vsebina se je skozi mučeništvo na grmadi izlila v vesoljni eter in se pozneje pojavila v toku Rožnih Križarjev. Christian Rosenkreutz je zbral dvanajst najpomembnejših poti posvečenstev in jih preoblikoval v gibanje ali tok Rožnih Križarjev. Omenjeni tok nam poleg ostalega omogoča pridobitev svobodnejšega duhovno znanstvenega načina razmišljanja, kar nam je v veliko pomoč tudi v procesih premoščanja prevlade uma, ter prevzgoje analitično naravnanega intelekta. Kot um se identificiramo predvsem s preteklostjo in realiziramo s prihodnostjo, izredno težko pa živimo sedanjost tukaj in zdaj. Dovolite, da dodam še nekaj pojasnil. Vsebino knjige sem z Božjim Vodstvom prevajal iz italijanskega jezika z naslovom Io Sono, vir - založba Eureka iz Beana pri Codroipu. Daljših povedi v večini primerov nisem krajšal, saj nas predvsem zahtevnejša vsebina in trud ob samem branju v obliki večkratnega prebiranja ene in iste povedi, vzdržuje v stanju večje budnosti in prisotnosti duha, z malce več truda in zaupanja v Očetov Namen, pa tudi v stanju zavesti Višjega Jaza. Nekaj podobnega bomo lahko razumeli tudi skozi obliko pogoste uporabe besed Jaz, Mene, ti, tebi, izraz Moje Ideje, Mojega Namena na Zemlji, s katerimi Oče v naši duši prebuja globoko speči spomin na pravi in resnični pomen tuzemeljskega bivanja. Vsaka Njegova beseda v sporočilu hrani v sebi posebno moč. Morda vas bodo na koncu knjige zanimala tudi dodana pojasnila Enza Nastatija z antropozofskim pogledom in razmišljanje o knjigi prevajalca na internetnih straneh predstavitve knjige Jaz Sem. Po najinem mnenju si z njima lahko pomagate izboljšati razumevanje besedila, ki ga imate pred seboj. Dovolite, da vas na samem začetku spomnim še na nekaj, in sicer na naš ego, osebnost in njen um, ki se bodo sporočilu v knjigi poizkušali z veliko verjetnostjo upirati, na kar nas Oče skozi Saint Germaina v knjigi nekajkrat opozarja. Namreč, podobne vsebine ne zmorejo zlahka prodreti v njihovo kraljestvo, saj si omenjeni trije ne želijo vodstva nas kot duha, sprememb in zatorej spreobrnjenja. Ni vedno Božji Duh, ki šepeče, da za neko knjigo, predavanje, dogodek, srečanje še nismo pripravljeni. Morda pa nekaj, nekdo v nas ali izven nas noče, da bi se kot duh okrepili in kot osebnost korenito prevzgojili. Že v vsebini prvih poglavij se kaj lahko pripeti, da se bo osebnost s svojim umom in intelektom krčevito upirala Njegovi trditvi, da človek ne počne ničesar, da v vsem skozi nas deluje On, Božji Duh. Vsekakor Oče počenja vse: On nas vodi skozi labirinte učenja življenja, prepoznavanje Izvora in Njegove Ideje, saj smo kot duh ali bistvo našega bivanja eno z Njim, mi v Njem in On v nas in v vseh ostalih Zemljanih, celo v živalskem, rastlinskem in mineralnem svetu, ki jih vodi skozi skupinske duhove. On vodi in izvaja vse, a le v primeru, da naša osebnost ni zaljubljena v zunanjost (svet snovnosti in oblik), da ni prepričana, da je s svojim umom in intelektom center ali bistvo bivanja, če vsota vseh naših nesvobod v egu kot zaviralcu razpiranja naše zavesti ni preveč dejavna in gospodovalna, če smo dokaj osredotočeni na Višji Jaz ali Jaz Sem in če zmoremo polno živeti tukaj in zdaj mnogo več kot le nekaj trenutkov na dan. A tudi v nasprotnem primeru je On, ki dovoljuje osebnosti začasno prevlado nad duhom, torej skrenitev zato, da se bo nekoč zmogla bolj prebujeno in svobodno vrniti, kot je bilo povedano v Svetopisemski priliki o Izgubljenem sinu. Menite, da nismo svobodni? Svobodni smo in še kako; lahko se zoperstavimo Njegovi Volji, Ideji, kot to v mnogočem z dušo ali osebnostjo počenjamo že skorajda skozi vso zgodovino. Lahko pa kot duh Očetovi Ideji, Namenu svobodno in z ljubeznijo sledimo. Svobodno v smislu dovolj predano in z ljubeznijo, neglede na končni izid, brez računice, ne da bi nas kdorkoli v to prisilil. Morda vseh naštetih Milosti, Pravičnosti nismo vredni? Za Njegov Projekt smo bili ustvarjeni, izbrani, zaupano nam je bilo nekaj zelo velikega, saj se Njegova Ideja na Zemlji lahko uresniči le skozi vse nas - človeštvo. Oče nam je v pomoč poslal Sina, ki nas ljubi, ki nam zaupa, da bomo skozenj naposled le zmogli preseči vse ovire, saj dobro pozna naše šibkosti glede na to, da so še posebno danes na delu močne sile oviranja Očetove Ideje in Namena. Podobna vsebina ali Milost, Očetova Ljubezen, ki jo nevede vseskozi iščemo, dosega in vabi vse nas. V primeru, da se nas je dotaknila zdajle, nikakor ni naključje, mar ne? Ostanimo kolikor je mogoče budni, v stanju Jaz Sem, tudi zato, da nas nič ali nihče ne bo zmogel ovirati, da bomo zmogli vsako poved, odstavek, poglavje po potrebi večkrat prebrati, vsaj zato, da nam nič pomembnega ne bo ušlo. Nikar se ne predajmo, ne omagajmo, ne sodimo jutra pred večerom, saj je sporočilo knjige Jaz Sem, skozi katerega se nam lahko življenje korenito spremeni, prepomembno, da bi ga spregledali ali preslišali. Tudi v kislo jabolko ugriznemo in ga z malce truda ter obilo spoštovanja zaužijemo, prebavimo, preoblikujemo v višje kakovosti življenja. Pojdimo skozi branje ali prepoznavanje, skozi čutenje kot sprejemanje pa vse do volje po udejanjanju in uresničitvi. Naj ure, dnevi branja bodo nam ubrani, z Božjo Previdnostjo in na Jaz Sem naravnani. Franc BožjakNEOSEBNO ŽIVLJENJE, JAZ SEMJaz Sem. Tebi, ki bereš, govorim. Tebi, ki si dolga leta begal naprej in nazaj, iskal z gorečnostjo v knjigah, poučevanjih, filozofijah, religijah, še sam ne veš kaj: resnico, srečo, svobodo, Boga. Tebi, utrujena in obupana Duša, skorajda brez upanja, tebi, ki si se mnogokrat oprijela iskrice resnice in si se jo odpravila iskat samo zato, da bi prepoznala, da se le-ta razprši kot privid v puščavi. Tebi, ki si verjela, da si jo našla v katerem izmed velikih, manj priznanih poučevalcev neke Religije, Bratstva ali Skupnosti, za katerega si menila, da je "učitelj", tako čudovita so bila njegova poznavanja in dela, a le zato, da se pozneje prebudiš skozi odkritje, da je tisti učitelj[i] samo človek z napakami, pomanjkljivostmi, slabostmi in skritimi krivdami, čeravno bi lahko bil posrednik sijajnih poučevanj, ki bi se ti lahko razodela kot največja resnica. K tebi, ponovno utrujenemu in lačnemu, brez vodnika, k tebi Sem prišel Jaz[ii]. Prišel sem tudi k tebi, ki si pričel čutiti prisotnost Resnice v svoji duši in iščeš potrditev vsega, kar se že dolgo bojuje v tebi zato, da bi se izrazilo. Da, za vse, ki so lačni pravega kruha življenja[iii], sem prišel Jaz. Si pripravljen sprejeti mojo hrano? Če si pripravljen, odpri svoje srce. Usedi se. Umiri svoj človeški um in pozorno sledi moji, tukaj izgovorjeni besedi. Ali pa se boš morda oddaljil, še enkrat razočaran z ugrizom nepotešene lakote v srcu. Jaz! Kdo sem Jaz, ki izgleda, da govorim, zavedajoč se polne moči in avtoritete? Poslušaj. Jaz sem ti; tisti del tebe, ki je in ve, ki vse ve, ki je vedno poznal in je vedno bil. Jaz sem ti, tvoja Bit; tisti del tebe, ki reče Jaz Sem in je Jaz Sem. Jaz sem tisti najvišji del tebe samega, ki v tebi drhti, medtem ko bereš; ki se odziva na tole mojo besedo, ki zaznava resnico, ki skozi svojo naravo zmore prepoznati vso resnico in zavrne vsako zmoto, kjerkoli jo odkrije. To sem Jaz, a ne tisti del tebe, ki se je vse do danes hranil z zmotami, kajti Jaz sem tvoj resnični Poučevalec, edini, ki ga boš vedno poznal, sam Učitelj; Jaz, tvoja Božja[iv] Bit. Jaz, tvoj Jaz Sem ti narekujem to moje sporočilo, mojo živo besedo, kot sem ti prinesel vse reči v življenje, knjigo ali "učitelja," revščino ali bogastvo, grenko izkušnjo ali ljubezen, a vse z namenom, da te naučim, da sem Jaz, Jaz sam tvoja prava Bit, tvoj poučevalec, sam poučevalec in sam Bog, ki skrbi in ti je vedno priskrbel, toda ne le kruha in vina življenja, temveč tudi vse, kar si potreboval zato, da si lahko preživel in se fizično, umsko ter duhovno razvijal. Zatorej je vse, kar apelira nate, medtem ko bereš moje sporočilo, narekovano od znotraj tvoji človeški zavesti in je samo potrditev vsega, kar je tvoj Jaz Sem v svoji notranjosti vedno vedel, a tvoji zunanji zavesti tega še ni prevedel v primerno izbranih besedah. Kakorkoli že, vse, kar se je od vedno nanašalo nate in je prihajalo iz kakšnega zunanjega izraza, ni bilo nič drugega kot potrditev moje besede, ki je bila že govorjena v tvoji notranjosti. Omenjeni zunanji izraz je bil v tistem trenutku kanal, od mene izbrano sredstvo zato, da napravi močan vtis na tvojo človeško zavest. Toda Jaz nisem tvoj človeški um, niti njegov sin intelekt[v]: onadva sta le izraz tvojega bitja, kot si ti izraz mojega bitja, sta le stopnji tvoje človeške osebnosti, kot si ti stopnja moje Božje neosebnosti. Pretehtaj in pazljivo prouči te besede. Vstani in se za vedno osvobodi prevlade tvoje osebnosti[vi], tvojega uma in njegovega intelekta, ki sta napihnjena in povzdignjena od samega sebe. Od sedaj naprej mora tvoj um postati tvoj hlapec, intelekt pa tvoj suženj, če seveda hočeš, da bo moja beseda prodrla v zavest tvoje duše. Jaz sem sedaj prispel do zavesti tvoje duše, potem ko sem jo obrusil zato, da bi jo pripravil na sprejem moje besede. Ali si dovolj močan, da jo boš prenesel? Ali se boš zmogel otresti vseh svojih svojeglavosti, vseh lahkovernosti, vseh osebnih mnenj, domnev, razbitin, pobranih na njivah, ki so jih obdelovali drugi. Le v primeru, da si dovolj močan, da vse omenjeno odvržeš, bo moja beseda postala zate neusahljiv izvir veselja, radosti in sreče. Toda bodi pripravljen na možnost, da bo medtem, ko boš korak za korakom prebiral te moje besede, tvoja osebnost v vse to dvomila, kajti njeno življenje je ogroženo in ona ve, da ne bo zmogla živeti in uspevati, niti več dolgo vladati tvojim občutkom, tvojim odhodom in prihodom, kot se je to dogajalo do sedaj, če boš v srcu sprejel mojo besedo in ji dovolil gospodovati. Da. Jaz sem sedaj prišel k tebi zato, da se boš zavedal moje prisotnosti[vii], kajti tvoj človeški um sem že pripravil na način, da bo zmogel do določene mere razumeti moj pomen. Jaz sem bil vedno s teboj[viii], toda ti tega nisi vedel; namenoma sem te vodil skozi puščavo knjig in poučevanj, religij, filozofij, vedno pa sem ti pred očmi tvoje duše držal vizijo Obljubljene[ix] Zemlje ali dežele, te hranil z mano Puščave[x] zato, da se boš zmogel spomniti in ceniti kruh Duha in za njim koprneti. Sedaj sem te pripeljal na breg Jordana[xi], ki te ločuje od tvoje Božje dediščine[xii], zate je prišel čas, da me zavestno spoznaš, prišel je trenutek prečkanja reke in prehoda v Zemljo Kananejsko, v zemljo mleka in medu[xiii]. Si pripravljen? Želiš iti? Tedaj sledi tej besedi, ki je Skrinja pričevanja[xiv] mojega zavezništva in šel boš skozi, ne da bi si zmočil stopal[xv]. JAZ SEN, Saint Germain, Prevedel:FRANC BOŽJAK [i] Učitelj - Nova iniciacija ali posvečenstvo izhaja neposredno iz Kristusa. On je edini in edinstven Učitelj, ostali so bratje, četudi večji od nas. [ii] Jaz Sem je princip Kristusa v nas. [iii] Kruh življenja ali popolno hranilo je super hranilen in vsakdanji (od današnjega dne), za katerega prosimo v molitvi Oče naš. Kruh ustreza transformaciji fizično-snovnega telesa in osvoboditvi Neizigranega ali Svetlobnega telesa, ki zatajen prebiva v nas. [iv] Božja Bit ali duhovna Brst, ki nam je bila prinešena s Kristusom. [v] Intelekt je eden izmed sinov uma, kot je Nižji Jaz sin Višjega Jaza. Intelekt se nagiba k ločevanju, razdvajanju, razčlenjevanju, analiziranju vsega, kar nam podarja percepcija ali zaznava, in to zato, da bi iskali resnico, zadnji odgovor v stvareh ali rečeh, v neskončno majhnem. Intelektu se zoperstavlja razum, sposobnost uma, ki ustvarja procese sinteze zato, da se iz neštetih percepcij vrnemo v razmišljanje o Enosti, o Najvišjem Bitju, ki je vse odločilo, omogočilo, torej o Bogu. [vi] Osebnost ustreza Nižjemu Jazu, medtem ko je individualnost pravi Jaz, Višji Jaz. [vii] Prisotnost - Navajeni smo se izražati skozi način osebnosti ali duše. Celo v našem jeziku se nam poved ne zdi najboljša, kadar govori Višji Jaz. Poglejmo si primer pravilne povedi, skozi katero se izraža Višji Jaz: "Jaz izvajam delo, izkušam neko izkušnjo, ki mi je všeč, ki je moji duši, v katero sem se oblekel, všeč." Običajen, duhovnim ravnem neprimeren stavek pa bi se glasil: "Jaz ali mene veseli, mi ugaja." Neprimeren zato, ker Jaz kot duhovno bistvo v nas ne živi moči všečnosti, zabave, ugajanja, temveč je le duša tista, ki vse izkuša ali zaznava skozi čustva. Dobro bi bilo vaditi formuliranje stavkov skozi zakonitosti, značilnosti Jaza in ne duše. [viii] S teboj - Naš Višji Jaz je večni del, ki se "oblači" v dušo, skozi katero se poslužuje izkušenj ali zaznav na fizično-snovni dimenziji bivanja zato, da bo nekoč zmogel pridobiti svobodo. [ix] Obljubljene Zemlje - Izstopiti moramo iz našega mikrokozmičnega življenja, da se povežemo, vklopimo v makrokozmos predvsem zato, da bomo lahko prispeli do izvira Življenja, kjer se bomo naposled lahko odžejali. [x] Puščave - Beseda mana ustreza izrazu Manas iz Sanskrta, ki pomeni Um Višjega Jaza. Židovsko ljudstvo je v puščavi doživelo izkušnjo pridobitve Višjega Jaza ali Manasa. Ravno ta dogodek se nanaša na posvečenstvo, ki ga je Izbranemu Ljudstvu prinesel Mojzes. Zanimivo je vedeti, da je mana pritekala k ljudstvu vsak dan, ljudje pa je niso zmogli prejeti večje količine, kot ravno toliko, kolikor so je vsak dan ali v celem dnevu potrebovali. Povedano z drugimi besedami, sposobnosti Jaza so vezane na ritem Enosti. Namreč, vsak dan naš Jaz ponovno stopi v nas s sončnim vzhodom. Puščava na ta način postane duhovni pogoj ali stanje, v katerem eksperimentiramo popolno samoto. Soli-tudine v italijanskem jeziku pomeni sole (sonce) in totale, kot povsem sam, kajti Jaz se mora naučiti opreti le sam nase. [xi] Jordana - Vsa geografija Palestine je močno ezoterično obarvana in iz tega pogleda bo reka Jordan predstavljala hrbtenico, katere osnova je sedež Kundalinija. [xii] Dediščina - Naša Božja dediščina je biti Božji sinovi, torej sinovi duhovnega sveta, iz katerega smo bili izoblikovani. [xiii] Mleko in med - Mleko pomeni transformacijo (sublimacija) spolnih sekrecij, med pa je produkt, ki uteleša moči ljubezni, od Erosa (čutna ljubezen) h Agapeju (duhovna ljubezen) skozi Fileja (družinska ljubezen). [xiv] Skrinja pričevanja (L`Arca) kot Skrinja zaveze ali Pravzorec, Arhetip (L'Arche`) ali Arhaj (Archai) v povezavi z duhovno hierarhijo Duhov časa (Principati), ki nam je prinesla duhovni princip Jaza. V obdobju, ki ga trenutno živimo, je upravnik ali voditelj časa, ne več Nadangel, temveč Arhaj Mihael kot Obraz Kristusa, ki ima ob sebi vodstvo, skozi katero bomo zmogli preiti ločnico, kar nas bo popeljalo v duhovne svetove. [xv] Stopala - Ne da bi si zmočil svoja stopala, si lahko razlagamo kot hojo po vodni gladini oziroma imeti pod kontrolo duševno telo (sedež občutkov, želja, poželenj, strasti). Ne pozabimo, da je ena izmed preizkušenj vstopa v duhovni svet ravno preizkušnja vode. |
|||||
Copyright © 2025 Projekt-Clovek - Vse pravice pridržane |